Toimitusehdot


YLEISTÄ

Jewelbox on korujen jälleenmyyntiin erikoistunut verkkokauppa (y-tunnus 2655106-2). Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia toimitusehtoja, jotka on määritelty jewelbox.fi verkkokaupassa. Mikäli Suomen lakiin tulee muutoksia, astuvat ne voimaan välittömästi. Jewelbox ei vastaa ylivoimaisesta esteestä aiheutuvista vahingoista, kuten olosuhteiden muutoksesta, johon Jewelbox ei pysty vaikuttamaan, tai jota ei pysty kohtuudella voittamaan.


ASIAKAS

Jewelbox myy tuotteita verkkokaupan kautta täysi-ikäiselle yksityishenkilölle ja huoltajan suostumuksella myös alle 18-vuotiaalle.  Kuluttajakaupassa noudatetaan aina sopimushetkellä voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä. Nämä toimitusehdot eivät rajoita kuluttajan oikeuksia vaan ovat pakottavan lainsäädännön mukaiset.

Jewelbox.fi verkkokaupan rekisteröityneiden ja uutiskirjeen tilanneiden asiakkaiden tiedot on tallennettu asiakasrekisteriin. Asiakasrekisterin tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon. Asiakas voi halutessaan kieltää tietojensa käytön markkinointitarkoituksiin ottamalla yhteyttä Jewelbox.fi asiakaspalveluun.


TUOTTEET JA HINNAT

Kaikki verkkokauppamme hinnat sisältävät arvonlisäveron. Mikäli tuote on selvästi hinnoiteltu väärin verkkokaupassamme ja jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtävän tuotteen olevan väärin hinnoiteltu, tuotetta ei toimiteta Suomen lain mukaan tilauksesta huolimatta asiakkaalle kyseiseen hintaan. Tilaamalla tuotteet hyväksyt samalla toimitusehdot ja vakuutat, että sinulla on oikeus tilata kyseinen tuote/tuotteet. 

Verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät vain tuotteet, toimituskulut lisätään ostoskorissa tilauksen loppusummaan. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, valikoimamuutoksiin, virheellisiin varastonsaldoihin sekä loppuunmyytyihin tuotteisiin. 

Jewelbox ei ota vastuuta korujen aiheuttamista allergisista reaktioista. Mikäli asiakkaalla on yliherkkyyksiä, on hänen itse vältettävä kyseisten materiaalien käyttöä.


MAKSUTAVAT

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet joko pankkien tarjoamiin eBanking-rajapintoihin tai open banking-rajapintoihin pohjautuen. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. 

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard-, Debit Mastercard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Lue lisää täältä.


TOIMITUSTAVAT

Toimitamme tuotteita Suomen sisällä. 

Tuotteet pyritään lähettämään tilauksesta katsoen 48 tunnin sisällä nopean toimituksen takaamiseksi. Tilauksen koosta riippuen saat tilauksesi suoraan kotiisi tai lähinpään postin noutopisteeseen/pakettiautomaattiin.

Suomi

Ilmainen toimitus yli 55 euron tilauksiin.
Alle 55 euron tilauksista veloitamme 5.90 € toimitusmaksun. 

Toimitus on perillä normaaliolosuhteissa 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksestasi.

 

PALAUTUSEHDOT 

Tarjoamme tuotteille 30 päivän palautusoikeuden lähetyksen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Tuotteen tulee olla palautettaessa täysin naarmuton ja uudenveroinen. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta käyttäen. 

Jos ostit useita tuotteita pakettitarjouksena, esimerkiksi ”ota 3, maksa 2” ja päätät palauttaa yhden tai useamman tuotteen, menetät alennuksesi. Maksat tämän jälkeen täyden hinnan säilyttämistäsi tuotteista. 

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ilmoita siitä viipymättä Jewelboxin asiakaspalveluun; info@jewelbox.fi. Saat sähköpostitse tulostettavan osoitekortin tai postin helposti-koodin palautusta varten. Seuraa sähköpostin ohjeita palautuksen tekemiseen.

HuomPalautusmaksu on 3,90 € ja tämä summa vähennetään asiakkaan saamasta maksupalautuksesta. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, emme veloita palautusmaksua, mikäli teet uuden tilauksen ennen maksupalautusta. 

Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, maksupalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle 7 pankkipäivän kuluessa. 


TAKUU

Tarjoamme teräskorujen pinnoitteelle yhden vuoden takuuajan. Takuu alkaa tilauspäivästä. Korvaamme vioittuneen korun uuteen tai toiseen saman hintaiseen tuotteeseen. 

Korvaamme valmisteviasta johtuvat rikkoontumiset kuuden kuukauden ajalta tilauspäiväistä. Tämä koskee kaikkia korujamme.


REKLAMAATIO

Asiakkaan tulee reklamoida tuotteen selkeästä virheestä 14. päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa sähköpostilla osoitteeseen info@jewelbox.fi. Kuvien lisääminen tuotteista nopeuttaa reklamointiprosessia.

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet pyritään korvaamaan uudella. Lähetyksen saapuessa tarkista paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus postikonttoriisi niin pian kuin mahdollista. Ota myös yhteys meihin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Mahdollinen maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. 

Kysyttävää? Ota yhteyttä!